środa, 1 czerwca 2016

105. Współpraca z Dworem Dwikozy.


Ostatnio, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, otrzymałam propozycję współpracy z pewnym bardzo sympatycznym miejscem . Rzecz jasna – miejsce to ludzie, więc o nich tu mowa ;-) Mało tego – świat jest naprawdę mały ;-) Patrycja - tak, tak ;-) Co prawda „współpraca” to chyba słowo zbyt wielkie na opis tego, co robiłam, ale… Niech brzmi poważnie – a co.
Nigdy wcześniej nie miałam okazji „się wykazać ” przygotowując dekoracje na tak wielkie imprezy, jak wesele. Nie taki jednak diabeł straszny, choć ilość niektórych elementów – hurtowa, fakt.
Zadanie dotyczyło wykonania stałych ozdób na trzy weselne stoły: wiejski wóz, słodki bufet oraz stół z daniami zimnymi. Każdych - w odmiennym stylu. Od beżów, szarości i stonowanych barw po jaskrawozielone i kolorowe dodatki. Do tego powstały nadające charakteru stołom girlandy świetlne (dopasowane kolorystycznie do rodzaju stołu), standy, obrus, wianki oraz inne elementy tworzące nastrój. Pojawiały się małe sugestie, ale ostatecznie mogłam działać samodzielnie, co w takiej pracy cieszy najbardziej. Zawsze jednak pojawia się dreszczyk emocji i myśl z tyłu głowy: „A co, jak nie trafię w punkt?”. Staram się jednak wówczas nieustannie przytaczać jak świat starą sentencję: „Jeszcze się taki nie urodził…”… Mam nadzieję, że podołałam wyzwaniu (?).
Pozdrawiam wszystkich z Dworu Dwikozy i dziękuję za współpracę! Robicie kawał dobrej roboty i macie fantastyczną kuchnię!
Skoro już o stołach mowa – musi być i szef kuchni!


Sporym dla mnie zaskoczeniem była informacja, że niektóre z dekoracji wykorzystane zostały w kręconych 30 maja w Dworze Dwikozy scenach serialu „Ojciec Mateusz”.
Dalsze pisanie chyba jest zbędne... Zapraszam do galerii (nie wszystkie zdjęcia są moje – kilka pożyczyłam dzięki uprzejmości Dworu). 
Zapraszam do odwiedzania podsandomierskiego Dworu oraz na stronę http://www.dwordwikozy.pl/ i Fanpage na Facebooku.

Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy


Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy

Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy
Fot. Dwór Dwikozy



2 komentarze:

  1. gustownie, kolorowo i słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się. Kieliszki z kokardkami wyglądają uroczo, ale lampion z koronką i serduszkiem - cudny! Oglądam Ojca Mateusza i będę wypatrywać Twojego stołu :)

    OdpowiedzUsuń