czwartek, 5 lipca 2018

132. Decoupage. Personalizowane pudełka

Już myślałam, że mi się znudzi. Decoupage. Ale on mi się chyba jednak nigdy nie znudzi... Mogłabym przecież robić coś innego, może coś, czego jeszcze nie próbowałam... Może spróbować innej techniki. Ale nie! Uwzięłam się i namiętnie produkuję wciąż jedno i to samo. Trochę nudno... Ale nie dla mnie!
Już niedługo nowa pracownia - większe możliwości, większa powierzchnia i wygoda tworzenia. No i może wtedy zacznę działać na całego: na poważnie i w innych technikach.
Póki co - pudełkowa zabawa uprawiana w ekstremalnie trudnych warunkach. Zaczyna mi się wszystko walić na głowę, bo jestem przysypana toną handmade'owych gratów, a mój maleńki "twórczy" pokoik powoli sprawia, że sama nie mogę w nim niczego znaleźć. Bałagan na całego - i to wcale nie twórczy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz