wtorek, 13 listopada 2018

144. Zestaw dla Tadeusza - ryby

Troszkę zabawy folią w płatkach i dekorami z silikonowych foremek. Na wierzchu - pasta woskowa.
Uwielbiam zestawy szyte na miarę - upominki wykonane są specjalnie dla obdarowywanego, dobrane typowo pod niego i związane z jego osobą. Ja takowe dostaję bardzo rzadko. A szkoda, bo czasem kosztują tylko nasz czas. Albo aż.
Tu - zestaw imieninowy dla miłośnika ryb i pasjonata wędkarstwa: pudełka, chustecznik, drewniane serce i karteczka w pudełku do kompletu.

1 komentarz:

  1. Ja to takie rzeczy przez kogoś zrobione,nie kupione kilkaset razy dostałam,od szwagierki-kartka na chrzest i ramki- kupę czasu temu.
    Od siostry jajko i bombka decoupage i pudełko na bransoletki... I to jest mile m nie powtarzalne😉
    A najpiękniejsze te zrobione przez syna, wszelkie laurki❤️❤️❤️

    Zaś ja zawsze mam takie obawy, że coś zrobię dla kogoś to nie wiem czy komuś się spodoba... Że coś komuś narzucę

    Super rzeczy stworzyłaś ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń