czwartek, 24 marca 2016

95. Spersonalizowane serca-metryczki

Wyjątkowa i niepowtarzalna pamiątka dla każdego dziecka.
Tym razem to nie moje DIY. Grafiki otrzymałam dla moich dzieci od znajomej, eksperymentującej z programem PicMonkey.
Podrzucam pomysł na prezent na wiele okazji: narodzin, chrztu św., urodzin czy I komunii św. lub zupełnie bez okazji. Oprawione w ramki na pewno będą piękną dekoracją dziecięcego pokoju.
Moje zawierają datę i miejsce urodzenia, godzinę, wzrost, wagę, długość, imiona rodziców, znak zodiaku i kilka cech charakteru naszych chłopców.
Bardzo oryginalna rzecz! Agata, dziękuję ;-)

 



4 komentarze:

  1. istotnie, piękne rzeczy, wspaniała pamiątka na zawsze! tylko rok urodzenia Franka jakiś niepokojący:x

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja... Dziękuję, nie zauważyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam od deski do deski więc rzuciło mi się w oczy; tym bardziej, że też urodziłam Córeczkę 28 sierpnia:)tylko kilka lat wcześniej...Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

      Usuń
  3. Świetny pomysł i jak pięknie wygląda w białej ramce :)

    OdpowiedzUsuń