piątek, 13 listopada 2015

89. Metryczki. Jaś i Franek.

Od urodzenia mojego najmłodszego dziecka minęło ponad dwa lata. Niestety, przez tak długi czas nie udało mi się zrobić dla niego żadnej pamiątki (tak, tak, szewc bez butów chodzi...). Przerażające. 
W tym tygodniu skończyłam właśnie rozpoczętą przed miesiącem pracę nad metryczkami dla mojej dwójki. Przeznaczone na ten cel ramki przez półtora roku dzielnie czekały w szafie na ich wykorzystanie. W końcu udało się, choć - przyznam szczerze - najtrudniejsza była koncepcja, jak na tak małej powierzchni wygospodarować miejsce dla tylu elementów: data, godzina, waga, wzrost, pępek, opaska, test... Kompletnie nie miałam pomysłów. Wściekła zaczęłam przyklejać jak popadnie i wyszło (lub nie) takie oto coś.

17 komentarzy:

  1. coś pięknego:-) też zbieram gromadzę ale u mnie nadal wszystko leży i czeka na ogarnięcie tematy:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne!
    nic dodac nic ująć
    Będzie mi bardzo miło jak do mnie zajrzysz i swoim wnętrzarskim okiem ocenisz moją twórczość! Pozdrawiam cieplutko, merelysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i pomysłowe!!! Ja swojemu starszemu synkowi zrobiłam album ze zdjęciami, co miesiąc z pierwszego roku. Teraz muszę zrobić drugiemu ale ten ma niecałe trzy tygodnie:) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!!!!! I ten test ciążowy:) Rewelacyjna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałe. Wszystkie elementy są doskonale przemyślane i wkomponowane w całość. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!
    Pomysł fantastyczny. U mnie nadal pamiątki czekają na ogarnięcie choć dzieci takie duże.... Brakowało mi inspiracji. Do dzisiaj ;)
    Martita.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!
    Pomysł fantastyczny. U mnie nadal pamiątki czekają na ogarnięcie choć dzieci takie duże.... Brakowało mi inspiracji. Do dzisiaj ;)
    Martita.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna pamiątka. Będzie za kilka lat z łezką w oku co wspomnieć :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj..Kochana- ARCYDZIEŁO:-)) Strasznie mi się podoba... Chciałabym poprosić i pomoc, nie mam jak wyciąć takich cudnych literek z imionami?!:-( Może pomożesz? Oczywiście zapłacę, nie chcę za darmo ale proszę....pomóż:-) wysyłam swojego maila- bea0@onet.eu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj..Kochana- ARCYDZIEŁO:-)) Strasznie mi się podoba... Chciałabym poprosić i pomoc, nie mam jak wyciąć takich cudnych literek z imionami?!:-( Może pomożesz? Oczywiście zapłacę, nie chcę za darmo ale proszę....pomóż:-) wysyłam swojego maila- bea0@onet.eu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny pomysł ! Piękny, rozczulający!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jakie cudne obrazeczki, niezwykła pamiątka, na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. Witam. Czy zgodziłaby się Pani wykonać na zlecenie dwie metryczki (dla chłopca i dziewczynki)? Proszę o kontakt na maila viollalla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś pięknego prośz powiedzieć gdzie kupiła Pani tamkę , z czego zrobiła Pani litery imion? i gdzie kupiła pani tabliczkę z data ur?
    Proszę o odppowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ramki z Ikei. Litery zamówiłam w sklepie internetowym wycinanka.pl. Tabliczka, na której napisałam datę urodzenia została zakupiona równiez w wycinance. Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Super mam pytanie gdzie pani zamówiła ten sweterek?

    OdpowiedzUsuń