wtorek, 11 lutego 2014

12. Candy i dwie okazje...

Ponieważ 22 lutego minie rok, od kiedy zamieszkaliśmy w naszych 103 metrach, postanowiłam z tej okazji zorganizować candy. To właśnie mój dom i wszystko, co się w nim dzieje zainspirowały mnie do wejścia w wirtualny świat blogowania.
Okazji jest jednak dwie: 30 marca w mojej metryce - "zmiana kodu, trójka z przodu" ;-)
Tegoż właśnie 30  marca dnia ogłoszę wyniki zabawy.
Zasada jest prosta: zostaw komentarz pod postem oraz umieść baner z aktywnym linkiem u siebie na blogu. Osoby anonimowe proszę o pozostawienie e-maila.
Do wygrania - listownik z Home&you. Dobrej zabawy!



54 komentarze:

  1. Chyba jako pierwsza ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako obserwator, oglądacz ustawiam się, a co!
    Życzę kolejnych udanych odsłon Twojego domku i Twoich umiejętności...

    pipix.art@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce!
    Najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jaki fajny ten twój listownik:) Ustawiam się grzecznie w kolejce i w myślach liczę na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gapa jestem! banerek zamieściłam a chyba się nie zapisałam!! no to poprawka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, trafiłam do Ciebie przypadkiem bo spodobał mi się twój komentarz zostawiony u Izki w My love my schabic i przeglądając bloga natknęłam się na piękne candy. Z wielką przyjemnością ustawiam się kolejce. Pozdrawiam, Ania

    p.s. ja tez lubię koronki & starocie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie zapisuję się do Candy:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja też. Wprawdzie jestem przypadkowym przechodniem ale z chęcią zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam
    86paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekny prezent chcesz ofiarować dlatego też bardzo chętnie dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,piekny ten listownik, uwielbiam tego typu rzeczy.A ze uwielbiam listy pisac i dostawac bardzo by mi sie przydal:)Mam tez ogromna nadzieje ze dzieki takim slicznym rzeczom do pomocy:)pisanie listow nie stanie sie sztuka wymarla:)Wiec staje jak mozna po niego w kolejce.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że do Ciebie trafiłam! Podoba mi się listownik. Oczywiście. Ale przede wszystkim Twoje podejście do gratów, tak zwanych :))) Witaj w klubie Kochana... mam to samo ;P Im z tego przeca dumna jak pieron ;]
    Bawię się z Tobą :)
    Małgoś

    OdpowiedzUsuń
  12. Podczytuję Twojego bloga. Podoba mi się u Ciebie. :) Urodziłam się tego samego dnia, co Ty! :))) Może to dobra wróżba na losowanie, więc ustawiam się w kolejce. ;)
    Mirka
    mirmurek10@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się i ja! Życzę dalszych owocnych i pełnych pasji latek!

    OdpowiedzUsuń
  14. zglaszam sie i w ramach rewanzu zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam!
    Przez przypadek dziś trafiłam na Twojego bloga i się zastanawiam czemu tak późno?, fantastyczny blog i Twoje metamorfozy, na candy z miłą chęcią się zapisuję bo listownik cudny!!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się na to cudne candy. Bardzo ciekawa stronka i tyyyle inspiracji w jednym miejscu .
    mulinka5656@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale boski! tak marzę listowniku i to białym! ten prezent byłby strzałem w 10 dla mnie więc chętnie ustawię się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  18. z wielka checia ustawiam sie w kolejke

    gratuluje zmiany w metryce i wszystkiego naj zycze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny jest, już jakiś czas temu oglądałam go w Home&You... Dlatego z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja tu jestem pierwszy raz .. :-) Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie ! Piękna nagroda .. będzie tłoczno :-)
    Dodaję do obserwowanych i idę się u Ciebie rozejrzeć :-) Tym samym - zapraszam Cię do mnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką przyjemnością i nadzieją na wygraną staję w kolejce. Ciesz się jeszcze tą inną liczbą na początku, choć chyba nie będzie wielkiej zmiany, gdy już nastąpi ten dzień. Niedawno to przerabiałam :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się :)
    obserwuję bloga i dodałam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu :) Będzie mi miło wziąć udział w zabawie:)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością ustawiam się po ten cudowny listownik, baner na kamilar.blog.pl, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się u ciebie podoba - a po Przepiśnik wystawiam łapki.
    Banerek u mnie http://my-little-nest.blogspot.com/
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo u Ciebie miło, ciepło i przytulnie. Zapisuję się do zabawy, składam już życzenia urodzinowe i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tego mi trzeba (znaczy - listownika :) ) więc ustawiam się w kolejce licząc na odrobinę szczęścia w losowaniu. Banerek na http://wartsztacik.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    Mnie też w tym roku czeka trzecia już zmiana kodu zprzodu :)
    No cóż taka kolej rzeczy ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluje 103 metrów i chętnie wezmę udział w zabawie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością zapisuję się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne candy. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Kasia kasia.przystal@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Piszę się na ten śliczny gadżet. Zapraszam do mnie:
    http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się z wielką przyjemnością:) zapraszam do siebie pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się i ja . A może wpadniesz do mnie na rozdawajkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka długa kolejka! Ale ustawiam się w niej i zostaję tu na dłużej:-)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  36. My Myszy przywędrowałyśmy na blog całkiem przypadkiem. Gratulujemy Ci Twoich 103 metrów, gratulujemy bloga i gratulujemy zmiany metryki :)

    Chętnie weźmiemy udział w zabawie, bo listownik jest doprawdy śliczny. Nasz gryzoniowy domek, który mamy w planach wybudować będzie mieć 98 metrów, czyli tyle, ile każda Mysz może sobie wymarzyć! Pozdrawiamy ser-decznie, Myszy.

    A jako, że baner znajduje się na osobnej stronie naszego ogonowego bloga, podajemy bezpośredni link: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję rocznicy i wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin! :) Z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach wiem co to znaczy być na swoim :) Zapisuje się z miłą chęcią na Twoje candy :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się:) Bardzo się cieszę, że do ciebie trafiłam i zostanę na dłużej jeśli pozwolisz:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wytłumaczenia dodam, że drugi dzień nie moge dodać bloga do obserwowanych. Bardzo mi przykro

      Usuń
  40. Gratuluję rocznicy i wszystkiego naj z ok.zbliżających się urodzin:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam!
    To moje pierwsze candy(zapisuję się),dzięki informacji o nim trafiłam na Twojego bloga, ale już wiem , że często tu będę zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Taka okazja to nie byle co :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie i już dziś życzę wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna rzecz do wygrania,spróbuję szczęścia,
    pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Prawie że w ostatniej chwili;))Piękne candy.No i wszystkiego dobrego z okazji zmiany w metryce:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak to mówią: jaki pan taki kram, i jaki blog takie candy, no a blog taki jak cudowności ze 103 metrów. Zatem wszystko na 103! i to z plusem. Pozdrawiam
    agas76@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego dobrego na " zmianę kodu " z przodu :-)
    ustawiam się i ja szybciutko w kolejeczce :-)
    baner u mnie na pasku bocznym
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego urodzinowego! Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Sto Lat!
    Dołączam się do zabawy
    http://zofiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Udostepniam info o zabawie na fb :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Dopisuję się do kolejki. Baner tu: http://recyklingownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny listownik! Jeśli można, to z chęcią dopisze się jeszcze do zabawy. Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    Przy okazji zapraszam na candy u mnie :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń