niedziela, 28 września 2014

52. Jesienna dekoracja tacy

Na moim jadalnianym stole, w jego centralnym miejscu stoi Ikeowska taca ROMANTISK. Gości ona w tym miejscu przez cały rok. I gościć musi, bo trzymam na niej kilka niezbędnych przy każdym posiłku akcesoriów: sól, pieprz, cukier i ... świece. To takie must have mojego stołu. Aby to wszystko jednak dość efektownie wyglądało postanowiłam - w zależności od pory roku - "ubierać" moją tacę w różne stroje. Ozdabiam ją tym, co w darze niesie dana pora roku lub tym, z czym mi się owa pora kojarzy.
Tej jesieni postawiłam na kasztany, starca i ozdobne dynie. W przyszłym roku pewnie będzie inaczej - nie może być przecież nudno.









5 komentarzy:

  1. bardzo ładna dekoracja!
    a co to jest ta wieże , taka karbowana? fajna forma!

    OdpowiedzUsuń
  2. to młynek do pieprzu ;-), ale forma ciekawa, więc - mimo że mało używam - stoi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś w podobnym stylu jest u mnie na komodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasztany są, znaczy jesień nadeszła!

    OdpowiedzUsuń