wtorek, 30 września 2014

54. Drewniana taca na utensylia kuchenne. Nieudany transfer

Potrzebowałam do swojej kuchni czegoś, co spowoduje, że herbatę dzieciom robi się w określonym miejscu i zlikwiduje związany z tym wszechogarniający bałagan. Przegotowana zimna woda tu, cukier tam, a esencja jeszcze gdzieś indziej. W dodatku wszystko luzem. Nie cierpię! Lubię „grupki”. Lubię, kiedy wszystko jest poukładane „tematycznie”. Wiem, że brzmi bardzo górnolotnie, ale wydaje mi się, że nawet w takich miejscach, jak „kącik herbaciano-kawowy” powinno znajdować się wszystko, co do tego niezbędne. Razem. W kupie ;-) Wybrałam do tego celu drewnianą tacę o wymiarach 20x30x6,5 cm. Pomalowałam (jak zwykle) na biało i wykonałam transfer na klej. Potem kilka przecierek i lakier zabezpieczający. Na koniec dodałam osiem 15 mm mosiężnych narożników. Niestety, nie wyszło. Nie wyrzuciłam jej jednak i na razie służy, ale przy najbliższej wizycie w sklepie z artykułami drewnianymi – kupuję nową i robię jeszcze raz.
Grafiki z drugiej strony tacy właściwie nie widać ;-(



10 komentarzy:

  1. lubię takie skrzyneczki


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spróbowałam sił z transferem tylko raz i podziękowałam za współpracę:-) Ale twoja taca bardzo mi sie podoba, ten pomysł z narożnikami dodał jej charakteru:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobaja mi się okucia :) transfer natomiast podoba mi się od dawna ,ale jeszcze nigdy nie próbowałam ,boję się że nie podołam!
    Wydaję mi się ,że wystarczy jak usuniesz ten nieudany transfer i będzie super ,przecież jeden w zupełności wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem tacy niewiele można zarzucić... nawet ten niedoskonały transfer ma swój urok- ja bym zostawiła.
    Pasuje idealnie.
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja taca jest świetna, te narożniki super :) ja bym tace zostawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda zrobiłaś i jak ładnie się prezentuje w twojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz co, a mnie ta taca właśnie się podoba, że nie jest taka doskonała!!!

    OdpowiedzUsuń